قطعاً برای اینکه عملکرد اوسمار را درفوتبال ایران مورد ارزیابی قرار دهیم باید تا پایان فصل صبر کنیم، اما این مربی جوان و پرشور تا همین نقطه نیز توانسته تحولات بسیاری را درترکیب سرخ‌ها ایجاد کند.

مربی با حضور چشمگیر در لب خط / اوسمار در مسیر برانکو؟

به گزارش قدس آنلاین، عملکرد اوسمار به عنوان سرمربی روی نیمکت سرخ‌ها در سه بازی اخیر یک شکست و دو پیروزی بوده است. در بازی با آلومینیوم اراک نیز که پرسپولیس شکست خورد این تیم در تمام طول بازی نمایش رو به جلویی ارائه کرد واگر بیرانوند مرتکب آن اشتباه مرگبار نمی‌شد، سرخ‌ها دست کم درآن بازی هم یک امتیاز بدست می‌آورند.

با این حال اما آنچه از اوسمار دراین سه بازی دیدیم فوتبالی متفاوت از پرسپولیس است. این تیم به کلی نسبت به زمان حضور یحیی گل محمدی متحول شده و شرایط بسیار مطلوبی در خط حمله دارد. تنوع تاکتیکی نیز در زمان هجوم به سمت دروازه رقبا در شیوه عملکرد پرسپولیس موج می‌زند واین تیم به خوبی توانسته در میدان رقابت افکار و خواسته‌های خود را به حریف دیکته کند. 

اوسمار درجریان بازی‌های تیمش نیز فعالیت گسترده‌ای لب خط دارد و به خوبی توانسته با شاگردانش ارتباط برقرار کند. این مربی برزیلی سبک تازه‌ای از مربیگری را درتیم به نمایش گذاشته و با حرارت وشوری وصف ناپذیر درکنار زمین درحال هدایت تیمش دیده می‌شود که احتمالاً همین ویژگی آرام، آرام تبدیل به وجه تمایز او با دیگرمربیان شاغل در فوتبال ایران خواهد شد.

قطعاً برای اینکه عملکرد اوسمار را درفوتبال ایران مورد ارزیابی قرار دهیم باید تا پایان فصل صبر کنیم، اما این مربی جوان و پرشور تا همین نقطه نیز توانسته تحولات بسیاری را درترکیب سرخ‌ها ایجاد کند وبا استایل خاصش کنار زمین خیلی‌ها را نسبت به آینده سرخ‌ها در لیگ برتر امیدوار سازد. 

به قول افشین پیروانی که در همه حال کمک اوسمار است و سعی می‌کند درجریان بازی به این مربی برزیلی مشاوره دهد، اگر سرخ‌ها موفق شوند در دربی حریف را شکست دهند، بارشان را برای رسیدن به جام قهرمانی خواهند بست.

به واقع شاید تحلیل دوری هم نباشد. پرسپولیس به یکی از هجومی‌ترین تیم‌های حال حاضر درفوتبال ایران تبدیل شده و درنیم فصل دوم چشم‌ها را به سمت و سوی خود خیره کرده است و اگر با همین دست فرمان پیشروی کند، حتمال اقبال و شانس بسیاری نسبت به دیگر رقبا برای رسیدن به قهرمانی خواهد داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 6
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • فرهاد ۱۸:۴۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    1 0
    ربطش به برانکو کجا بود!!!!!!!!!!؟
  • Mansooooor ۱۸:۴۴ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 4
    فقط دلال خوبیه. خلاص!
    • صادق ۰۹:۴۰ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
      1 0
      دلال جنابعالی هستی.....
  • مجید۱۶۰۸ ۲۱:۲۸ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 1
    تیم هجومی درست کرده و این خیلی خوبه...
  • ۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۲
    0 1
    فعلا که خوب نتیجه گرفته باید بهش فرصت داد
  • پنجعلی ۱۰:۵۹ - ۱۴۰۲/۱۲/۱۳
    0 0
    اوسمار یا سوسمار؟! صبر کنیم ببینیم چی میشه